برندینگ یا استراتژی برندسازی ، از فعالیتهای مدیریت برند در یک سازمان یا برای یک شخص حقیقی است که در نهایت موجب افزایش آگاهی از برند و تقویت جایگاه نشان تجاری میشود. برندینگ بخش مهمی از استراتژی بازاریابی است، زیرا برندی که خوب بنا نهاده شده، بیانگر ثبات است و اعتماد مشتری را جلب میکند. برندینگ روشی است برای آنکه قدرت تشخیص مشتریان را افزایش دهد. خاص بودن در بازار رقابتی این روزها ساده نیست و نیازمند حضور یک مشاور برندینگ است. استراتژی برند سازی برنامه بلند مدتی برای دستیابی به یک سری اهداف بلند مدت است در نهایت منجر به شناسایی و ترجیح برند شما به دیگر رقبا در بازار، توسط مصرف کنندگان میشود. برندینگ موفق شامل رسالت برند، وعدههای آن به مشتریان و نحوه برقراری ارتباط با آنها است. پس در پاسخ به اینکه مشاوره برندینگ چیست؟ باید بگوییم، انتخاب مسیر و استراتژی درست توسط هر فردی آسان نخواهد بود. مشاوره برندینگ کمک میکند تا برند شما در مسیر صحیح قرار گیرد و بهترین و هوشمندترین روشها برای معرفی کالا و خدمات به مشتریان انتخاب گردد. در ادامه بخشی از کارنامه کلینیک سرمایهگذاری آکمپلکس را در زمینهی برندینگ مرور میکنیم:
- برندینگ و تبلیغات مجموعه کوچینگ الف کوچ (تهران)
- برندینگ، و دیجیتال مارکتینگ تاسیسات دمامتر (تهران)
- برندینگ انجمن آنلاین تیکت ادبی
- برندینگ و تبلیغات هایپر مارکت غیر حضوری آنی(دزفول)
- مشاوره اقتصادی و برندینگ شرکت کم جا دکور(تولید مبلمان اداری)